čtvrtek 28. září 2017

Základní škola

Už ani nevím jak, ale narazila jsem na jeden super mod od Zerbu - Hurá do školy. Funguje na bázi dodatku Hurá do práce a umožňuje jít společně s malými a pubertálními simíky do školy. Zde plní přes den úkoly, podobně jako při kariérách, což jim pomáhá zlepšit prospěch. No a abych ho mohla vyzkoušet, chtělo to nějakou školu. Na netu by se něco sice dalo stáhnout, ale úplně mi to nevyhovovalo. Jednu z vybraných, hlavně menších škol jsem si  ale nakonec vzala jako inspiraci pro vlastní stavbu.
Willow Creek Elementary School
Nejedná se tedy o můj vlastní nápad, ale školu jsem si podle obrázku stavěla sama a interiér uzpůsobila svým potřebám.




Aby škola byla ve hře funkční, musí splňovat několik požadavků na vybavení učeben a dalšího zázemí:
- počítačová učebna

- hudební učebna

- výtvarná třída


- chemická laboratoř


- jídelna




- odpočívárna (nebo chcete-li školní družina)


A  nakonec je zde i ředitelna. Ta sice myslím není povinná, ale co by to bylo jinak za školu, že?



Pozn. Škola není upravena na novější verzi modu (např. taneční parket nebo pultík pro učitele budu muset doplnit).

Žádné komentáře:

Okomentovat